Sociālais mārketings ir mārketings, kas tiek veikts, izmantojot sociālos medijus kā galveno komunikācijas un reklāmas kanālu. Tā galvenais mērķis ir iesaistīt, informēt un iespaidot auditoriju, izmantojot sociālo mediju platformu potenciālu. Šis mārketinga veids balstās uz sociālo mediju izmantošanu, lai veicinātu zīmolu, produktus vai pakalpojumus, veicinātu sadarbību un saziņu ar klientiem, kā arī veidot kopienas un uzturētu attiecības ar klientiem.
Sociālais mārketings var ietvert dažādas aktivitātes un stratēģijas, tostarp:
Sociālais mārketings ir kļuvis par būtisku sastāvdaļu mūsdienu mārketinga pasaulē, jo tas ļauj zīmolam veicināt savu klātbūtni un iesaistīt klientus tur, kur viņi pavada lielu daļu savas laika – sociālajos medijos. Tas nodrošina iespēju izveidot dziļākas attiecības ar klientiem, palielinot lojalitāti un veicinot pārdošanas izaugsmi.
Uzticiet mājaslapas vai interneta veikala izstrādi mūsu profesionāļiem, un Jūs būsiet patīkami pārsteigti, cik raiti un plūstoši noritēs mūsu sadarbība.